Bestelingsinfortmatie
U kunt bestellen door 3 hoofdstappen te volgen
- Plaats het/de artikel(en) in uw winkelwagen.
- Vul uw gegevens in en controleer uw bestelling.
- Betaal uw bestelling.
Bestellen zonder accountBestellen zonder klantaccount is mogelijk.
Een klantaccount is handig omdat het plaatsen van een nieuwe bestelling eenvoudiger wordt en alle bestelgegevens en -geschiedenis kunnen worden bijgehouden op de pagina met de bestelgeschiedenis.
Een bestelling bijwerken
Klanten moeten contact opnemen met de klantenservice en annulering aanvragen. Hiervoor moet de huidige bestelling worden geannuleerd door de klantenservice en moet de klant een nieuwe bestelling plaatsen.
Een bestelling annuleren
Klachten over een bestelling
U krijgt van ons binnen 2 werkdagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht?
Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Betalingsinformatie
Betaaldiensten voor adastore.nl worden verzorgd door Stripe.
Voor meer informatie over de betalingsverwerker Stripe kunt u terecht op de website van Stripe :
Geaccepteerde betaalmethoden
- iDEAL
- Visa
- Mastercard
- American Express
- Klarna
Betalingskosten
Geen betalingskosten.
BTW
Alle prijzen zijn inclusief btw.
Factuur
Facturen worden automatisch naar uw e-mail verzonden (nadat uw bestelling is geleverd).
Ze kunnen ook worden weergegeven en gedownload op de pagina met de bestelgeschiedenis.
Meer informatie
Als u echter nog steeds op zoek bent naar meer informatie, kunt u contact met ons opnemen via de klantenservice.